ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Α) ΕΛΛΑΔΑ
ΑΛΛΑΓΕΣ
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα αλλαγής του/των προϊόντος/ων με άλλο μέγεθος, χρώμα ή άλλο προϊόν, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος, εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις. Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Το κόστος αλλαγής για τον πελάτη είναι 5 Ευρώ.
Προϋποθέσεις Αλλαγής:
• Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν από εσάς, πλήρη και χωρίς φθορές.
• Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι συσκευασμένα με ασφάλεια και ακριβώς όπως τα παραλάβατε -με τις ετικέτες τους, ζελατίνες και τις θήκες αποθήκευσής τους, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. Τιμολόγιο Πώλησης, Απόδειξη Λιανικής) και πλήρη τη συσκευασία τους. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή ή μεταχειρισμένα, το «STYLE VERSA» έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι πιθανής απαίτησης του πελάτη.
• Αλλαγές δεν γίνονται δεκτές σε προϊόντα κατά παραγγελία, ενώ για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε αλλαγές ή επιστροφές για τα εξής προϊόντα: σκουλαρίκια, καλλυντικά, μαγιό, εσώρουχα, κάλτσες, πετσέτες και συναφή προϊόντα.
• Οι αλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών Γενικής Ταχυδρομικής. Αλλαγές με απλό ταχυδρομείο ή άλλες εταιρίες ταχυμεταφορών δε θα γίνονται δεκτές.
Διαδικασία Αλλαγής:
Για την αλλαγή των προϊόντων, θα πρέπει ο πελάτης να αποστείλει εγγράφως σχετικό αίτημα στο email support@styleversa.com αναφέροντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες (κωδικός παραγγελίας, κωδικός και περιγραφή προϊόντων προς αλλαγή, κωδικός και περιγραφή προϊόντων, προαιρετικά λόγος αλλαγής). Μετά την παραλαβή και επεξεργασία του σχετικού αιτήματος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email για να προχωρήσουμε την διαδικασία αλλαγής/επιστροφής.
Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές/επιστροφές αν πρώτα δεν έχει υπάρξει γραπτή επικοινωνία (σχετικό αίτημα στο email support@styleversa.com) και απάντηση από την πλευρά μας. Σε περίπτωση μη-εγκεκριμένων ή μη αποδεκτών επιστροφών, τα προϊόντα θα επιστρέφονται στη διεύθυνση αποστολής της αρχικής παραγγελίας.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα επιστροφής του/των προϊόντος/ων που έχει αγοράσει/εξοφλήσει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του δέματος, εφόσον πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις. Για την επιστροφή, αλλαγή ή αντικατάσταση του εμπορεύματος θα λαμβάνεται υπόψη η αξία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Το κόστος επιστροφής για τον πελάτη είναι 5 Ευρώ
Προϋποθέσεις επιστροφής:
• Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν από εσάς, πλήρη και χωρίς φθορές.
• Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται πρέπει να είναι συσκευασμένα με ασφάλεια και ακριβώς όπως τα παραλάβατε -με τις ετικέτες τους, ζελατίνες και τις θήκες αποθήκευσής τους, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία τα συνόδευαν (π.χ. Τιμολόγιο Πώλησης, Απόδειξη Λιανικής) και πλήρη τη συσκευασία τους. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή ή μεταχειρισμένα, το «STYLE VERSA» έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων, και να προβαίνει μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι πιθανής απαίτησης του πελάτη.
• Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε προϊόντα κατά παραγγελία, σε εκπτωτικά ή προϊόντα σε προσφορά, ενώ για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε αλλαγές ή επιστροφές για τα εξής προϊόντα: σκουλαρίκια, καλλυντικά, μαγιό, εσώρουχα, κάλτσες, πετσέτες και συναφή προϊόντα.
• Οι επιστροφές μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών Γενικής Ταχυδρομικής. Επιστροφές με απλό ταχυδρομείο ή άλλες εταιρίες ταχυμεταφορών δε θα γίνονται δεκτές.
Διαδικασία Επιστροφής:
Για την αλλαγή των προϊόντων, θα πρέπει ο πελάτης να αποστείλει εγγράφως σχετικό αίτημα στο email support@styleversa.com αναφέροντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες (κωδικός παραγγελίας, κωδικός και περιγραφή προϊόντων προς αλλαγή, κωδικός και περιγραφή προϊόντων, προαιρετικά λόγος αλλαγής). Μετά την παραλαβή και επεξεργασία του σχετικού αιτήματος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας τηλεφωνικά ή μέσω email για να προχωρήσουμε την διαδικασία αλλαγής/επιστροφής.
Η διαδικασία της επιστροφής κοστίζει 5€ και το ποσό αυτό θα αφαιρεθεί αυτόματα από το ποσό που θα σας επιστραφεί. Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων που επιστρέφετε και γίνεται με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήθηκε η αγορά δηλαδή το επιστρεφόμενο ποσό θα κατατεθεί στον λογαριασμό που θα μας δώσετε ή απευθείας στην κάρτα που χρησιμοποιήσατε κατά την αγορά σας. Αποστέλλοντας το δέμα θα ενημερώσετε ότι η χρέωση είναι του παραλήπτη (δική μας). Επιπλέον, επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο για την αξία των προϊόντων (δεν συμπεριλαμβάνονται έξοδα που τυχόν έχετε πληρώσει πχ κόστος μεταφορικών ή αντικαταβολής).
Η κατάθεση των χρημάτων γίνεται από λογαριασμό μας στην Εθνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς ή Alpha Bank. Ενδέχεται να υπάρξουν κρατήσεις από την τράπεζα σας, και ενδεχόμενη καθυστέρηση, στην περίπτωση που ο λογαριασμός σας είναι σε κάποια άλλη τράπεζα, εκτός των Τράπεζων Εθνικής, Πειραιώς ή Alpha Bank. Η εταιρεία μας δεν υποχρεούται να καλύψει τα έξοδα που χρεώνει (κατά τη συνήθη πρακτική των τραπεζών) ο χρηματοπιστωτικός οργανισμός που συνεργάζεται ο πελάτης κατά την λήψη των ποσών που επιστρέφονται.
Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές/επιστροφές αν πρώτα δεν έχει υπάρξει γραπτή επικοινωνία (σχετικό αίτημα στο email support@styleversa.com) και απάντηση από την πλευρά μας. Σε περίπτωση μη-εγκεκριμένων ή μη αποδεκτών επιστροφών, τα προϊόντα θα επιστρέφονται στη διεύθυνση αποστολής της αρχικής παραγγελίας.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ – ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ακολουθούμε πολύ αυστηρούς ποιοτικούς ελέγχους των προϊόντων πριν κάθε αποστολή. Σε περίπτωση αποστολής ελαττωματικού ή λανθασμένου προϊόντος, θα πρέπει να αποστείλει εγγράφως σχετικό αίτημα στο email support@styleversa.com αναφέροντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες (κωδικός παραγγελίας, κωδικός και περιγραφή προϊόντων προς αλλαγή, κωδικός και περιγραφή προϊόντων) και φωτογραφίες του προϊόντος, για να εγκριθεί η αλλαγή/επιστροφή, και να προχωρήσει η διαδικασία χωρίς καμία επιβάρυνση μεταφορικών εξόδων για εσάς.
Οι επιστροφές μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών Γενικής Ταχυδρομικής. Επιστροφές με απλό ταχυδρομείο ή άλλες εταιρίες ταχυμεταφορών δε θα γίνονται δεκτές.